AVS elkarteak 2020ko ekitaldiaren balantzea egin du bere ohiko Batzar Nagusian

Bilera maiatzaren 26an egin zen, modu telematikoan, osasun egoeraren ondorioz. 2020. urteari egindako errepasoan, nabarmentzekoa da hamar bat kide berri sartu direla elkartean, Madril, Asturias, Valentzia, Andaluzia eta Kanariar Uharteetako erkidegoetakoak. Atxikimendu horiekin 135 erakundek osatzen dute gaur egun AVS; goranzko joera horren jarraipena iragarri zen batzarrean, datozen hilabeteetan beste erakunde batzuk sartzea espero baita.

Batzar Nagusiak 2017an hasitako AVSren Plan Estrategikoaren bilakaera aztertu zuen, egindako jardueren balantze positiboarekin (egoera ekonomikoa, elkarteen hazkundea, prestakuntza-ekintzak…). Horien artean, nabarmentzekoa da AVSk etxebizitzaren, lurzoruaren eta zerbitzuen kudeaketaren sektore publikoan duen kokapen estrategikoa, “AVS-Kudeatzaile Publikoak” markarekin erreferentzia gisa. Besteak beste, kudeaketa-txostenak toki-araubidearen, kontratazioaren edo administrazio-jardueraren arloko araudiei funtsezko zuzenketak egitean lortutako arrakastak balioztatu zituen. Horrez gain, honako hauek ere nabarmendu zituen: AVSk Etxebizitza Planaren garapenean egindako ekarpenak; Hirugarren Sektorearekiko eta kooperatibekiko Aliantza Estrategikoa sendotzea; FEMPekin eta Erregistratzaileen Elkargo Nazionalarekin egindako hitzarmenak; eta AVS Housing Europeko Batzorde Exekutibora itzultzea.

Datorren urrian, AVS elkarteak ezohiko Batzar Nagusia egingo du Sevillan, eta bertan AVS 2020 Sariak ere banatuko dira.

2021-06-08T06:51:08+00:00June 8th, 2021|AVS, Eventos, Vivienda|